fbpx

Rilastil danas

PAVIJA, ITALIJA

DANAS – RILASTIL JE KONSOLIDIRANI I VODEĆA MARKA NA TALIJANSKOM TRŽIŠTU

Kontinuirana istraživanja i inovacije, otvaranje novih međunarodnih tržišta i formulacija proizvoda s visokim učinkom osnova su za rast tvrtke. Kako bi održala moderan i konkurentan asortiman, tvrtka godišnje ulaže velik dio svoje imovine u aktivnosti istraživanja i razvoja. Razvoj tvrtke u potpunosti je u skladu sa svakim potrošačem danas, više nego ikad svjestan onoga što želi: sigurnost, kvalitetu i učinkovitost. Istituto Ganassini priča je o uspjehu i izvrsnosti koja će se nastaviti tijekom godina.

Rilastil kroz povijest

PAVIJA, ITALIJA

1935. – Osnivanje

Italija, sredina 30-ih: Domenico Ganassini di Camerati, profesor kemije na Sveučilištu u Paviji, osniva Istituto Ganassini di Ricerche Biochimiche.

1965. – JAKI STANDARDI KVALITETE

Od svog osnutka, tvrtka je svoju djelatnost utemeljila na operativnom čvorištu farmacije-biologije, u kojem se svi odjeli za istraživanje i proizvodnju spajaju. I danas su jedinice odgovorne za kontrolu kvalitete u raznim proizvodnim pogonima Istituto Ganassini u mogućnosti pružiti proizvode koji kombiniraju sigurnost dermatoloških istraživanja i senzualnost kozmetike.

1972. – STVOREN RILASTIL

Hrabra poduzetnička odluka: samo dvije godine nakon pristupanja tvrtki, Domenico Ganassini di Camerati, trenutni predsjednik tvrtke, odlučio je da se kozmetički svijet suoči s farmaceutskim područjem. Po prvi puta znanje i metode farmaceutske industrije primijenjene su na liječenju ljepote kože. Rilastil nastaje kao sinonim za elastičnost kože, profinjeni aspekt koji se do tada nije previše razmatrao. Želja za proučavanjem, istraživanjem i eksperimentiranjem svih rješenja koja bi mogla poboljšati zdravlje i izgled kože dovela je do formulacije glavne kozmetičke opreme usmjerene na gubitak elastičnosti: Rilastil krema od vlasišta. Revolucionarna formula, opipljiva djelotvornost i uspješno ime Ri-lastil / Ri-elastičnost bili su ključni sastojci uspjeha.

1982. – TVORNICA LJEPOTE: OTVORILA SE PROIZVODNJA BIOCLINA

Osnivanjem Bioclina, našeg proizvodnog pogona i srca tvrtke, tehnologija nailazi na inovacije. Misija marke da integrira njegu kože, tehnologiju i wellness postiže se važnim zaključkom: visoko kozmetičko istraživanje i senzualnost napokon zajedno. Učinkovita pomiješana tekstura, s aktivnim i inovativnim sastojcima, sposobna transformirati beauty rutinu u trenutku čistog zadovoljstva.

2008. – REBRENDIRANJE: OD ISTRAŽIVANJA DO INOVACIJA

Istraživanje, učinkovitost, povjerenje i sigurnost uvijek su bile prepoznatljive vrijednosti Rilastila. Važno je priopćiti ove vrijednosti na nov i nezaboravan način, poštujući na taj način njihovu autentičnost. Ponovno brendiranje Rilastila, koje je planirao i provodio Giuseppe Ganassini, ima za cilj da pokaže bit Marke u novom svjetlu.

2012. – OSNOVAN RILASTIL BARCELONA

Počevši od glavne četvrti Milana, marka Rilastil razvila se u inozemstvu, ulazeći na mnoštvo različitih tržišta. Otvaranje novog ureda u Barceloni predstavlja važnu prekretnicu usmjerenu na demonstriranje stalnog rasta brenda u Europi i u ostatku svijeta.

Moj račun